آدمک ها

و من خسته تراز همیشه از جستجوی خویش آمده ام

آدمک ها

و من خسته تراز همیشه از جستجوی خویش آمده ام

آینه هم با من دورویی کرد...

 

اگر سکوت این گسترۀ بی ستاره مجالی دهد،می خواهم بگویم ؛

ســــــــــــــــلام!

باور کن من به یک پاسخ کوتاه،به یک سلام سَرسری راضیم!

...آخر چرا سکوت می کنی ؟

 

چرا همیشه از آیینه و نور بگوییم؟گاهی هم از تاریکی و فولاد بگوییم

گاهی بجای ستودن عشق،آنرا محکوم کنیم،مجازاتش ؛حقیقت!ببیند که به اسم او،چه ها نمی کنند!بگذارید که دلش ز خیانت بشکند

گاهی هم صلح را بازداشت کنیم و بفرستیم به میدان جنگ،بگذاریم که لمس کند وحشت مردم و خون سرخ وگرم

گاهی از صداقت باز جویی کنیم که تو کجا بودی وقتی که دروغ در دلها پرسه می زد و ریا می فروخت؟

بیایید گاهی وفاداری را به دادگاه طلاق بفرستیم و بیاندازیم وسوسه را بر جانش وبگذاریم زُل زندچشمهای وقاحت برچشمانش

گاهی به عصمت گناه تزریق کنیم،بگذاریم تب کند زلذت،بشناسدپشیمانی

گاه بدریم لباس محرمیت را ز شریعت،بگذاریم تا بچشد عریانی شرم

بگذاریم گاه روح جسدش را غسل دهد و لمس کند سردی مرگ

گاه سکوت را بیندازیم در کندوی همهمه،بگذاریم که کلافگی نیشش بزند،نداند چه کار کند؟بدود هر طرف زمرحم درد

و گاه شعر رابیندازیم در یک سلول،بگذاریم بیاموزد ناهماهنگی و ناموزونی وفراموش کند لحظه ای ،هر چه نظم و حرف شاعرانه و همرنگ.


چه بیچارگی است زیستن در اینجا...

از این تودۀ متراکم نفس ها و بخارها و رنگ و بزک ها و احوالپرسی ها و خنده ها و خوشی های متعفن. و این است سر سام زندگی احمق و رغبت بارما،که باید تحملش کنیم و این میان چند آوارگی کنیم و سپس بمیریم و باز قبرستان...زیر خاک و بالا خاک و پهلو خاک وسینه خاک وچشم و گوش پُر از خاک و سپس خاک و خاک و دگر هیچ ،کاش اصلا" در دریا می مردیم، کاش به جای تابوت وکفن ودفن وکافورو قبر، هر گاه که مرگ به سراغ ما می آمد،نزدیکانمان،نه دوستانمان، ما را بر قایقی می نهادند و بر دریا می انداختند و به دست موج می سپردند تا ما را به شتاب از ساحل،از خشکی وآدمهای خشک ِخشکی دور کند ولغزان بر سینۀ موج تا قلب دریا بَرد،تا در آنجا که آسمان از هر سو به دریا فرود می آید و جهانی دگر می سازد،تنهای ِتنها مرگ را دیدار می کردیم،ساکت و زیبا و آرام،بی نوحه و زاری و قیل وقالهای راستین و دروغین، عزاداران وتشیع کنندگان ومراسم غسل وکفن ودفن وخاک تعزیه داری وشب هفت ولباس سیاه و گذاشتن ریش و غیره وغیره...که همه دست در دست هم دادند تا مُردن را زشت کنند و تنها حادثۀ صمیمی وصادق وجدی وعظیم ما را بر روی این زمین بیالایند و با پَست ترین تصنع ها و پیرایه های غلیظ و منفور زندگی در آمیزند...!


انگار یکی از آخرین تلفن ها بود...

گفتی:سالهای سر سبز صنوبر را فدای فصل سرد فاصله مان نکن!

ــــ من سکوت کردم!

گفتی:یک پلک نزده،پرندۀ پندارم،از بام خیال تو خواهد پرید!

ـــــ من سکوت کردم!

گفتی:هیچ ستاره ای،دستاویز تو در این سقوط بی سر انجامم نخواهد شد!

ـــــ من سکوت کردم!

گفتی:دوری دستها و هم کناری دلها،تنها راه رها شدن نیست!

ــــ من سکوت کردم!

گفتی:قول میدهم هرازگاهی،چراغ یاد تو را در کوچۀ بی چنار وچلچله روشن کنم!

ــــ من سکوت کردم! اما...

دیگر نگو ، که هق هق ناغافلم را از آنسوی صراحتِ سیم وستاره نشنیدی!



 

شکایت نمی کنم ،اما

آیا واقعا" نشد که در گذر همین همیشۀ بی شکیب

دمی دلواپس تنهایی دستهای من شوی؟

نه به اندازۀ تکرار دیدار و همصدایی نفسهامان

به اندازۀ زندگی...

واقعا" نشد؟

واقعا" انعکاس سکوت،تنها حاصل فریاد آنهمه ترانه

رو به دیوار خانۀ شما بود؟

نگو که نامه های نمناک من به دستت نرسید!

نگو که نا غافل از فضای فکرهایت فرار کردم!

من که هنوز همین جا ایستاده ام!

هنوز هم فاصلۀ ما

همان هفت شمارۀ پیشین است!

دیگر نگو که در گذر گریه ها گمش کردی!

نگو که نشانی کوچۀ ما را از یاد برده ای!

نگو که نمرۀ پلاک غبار گرفتۀ ما،

در خاطرت نماند!

آیا خلاصۀ تمام این فراموشی های نا گفته،

حرفی شبیه « دوستت ندارم» تو

در همان گفتگوی دور گلایه و گریه نیست ؟


آواز مهربانی تو با من

در کوچه باغهای محبت

مثل شکوفه های سپید سیب

ایثار سادگی ست

افسوس،آیا چه کس تو را

از مهربان شدن با من

مأ یوس می کند؟


افسانۀ والنتاین:

والنتاین کشیشی بود که یک روز در دنیا رو به اسم خود ثبت کرد .او یک زندانی مقدس بود و مقدس هم زندگی میکرد...هدیه دادن بسته های شکلات با روبان قرمز،بهانه اش تنها یک افسانه است که از رُم آمده.در زمان امپراطوری کلادیوس جنگی پیش می آید که مردان نمی خواهند زنان و کسانی را که دوست دارند ترک کنند،و از پیوستن به ارتش جنگ خودداری می کنند.امپراطور خشمگین که سپاه خود را نافرمان و عاشق پیشه می بیند،دستور می دهد هیچ جشن عروسی برگذار نشود و آنها که نامزد کرده اند،فورا" نامزدی خود را به هم زده و نامزد خود را ترک کنند.ولی ولنتاین از قانون سر پیچی می کندو برای مردم جشن عروسی پنهانی برپا می کند...ولنتاین صدای زیبا و دلنشینی داشته و زمانی که در پرستشگاه مشغول مناجات بوده است« رومنس» دلدادۀ ولنتاین که او را عاشقانه دوست داشته است،مخفیانه به پرستشگاه او می رود تا صدای ولنتاین مقدس را بشنود ـــ در نهایت داستان ازدواج ولنتاین در میان مردم پیچید و به کاخ شاه رسید.کلادیوس که برپایی هرگونه مراسم ازدواجی را منع کرده بود،ولنتاین را زندانی میکند تا اعدام شود.در طول دوره ای که ولنتاین زندانی بود،عاشق دختر نابینایی می شه.عشق به وجود آمده میان این دو،داستان دیگری شد ،عشق اون به اون دختر و ایمان و اعتقاد قوی اون باعث شد بتونه قبل از مرگش به طور معجزه آسایی نابینایی دختر رو شفا بده . ولنتاین قبل از مرگش غزل خداحافظی رو برای اون دختر خواند.یک نوشته با امضای خود به دختر زندان بان داد با این عنوان: «تقدیم با عشق از طرف ولنتاین تو!» و اکنون بعد از گذشت سالهای بسیار،مردم روز14 فوریه سال 269 پس از میلاد رابه یاد او جشن می گیرند...روز ولنتاین که به عنوانهای مختلف چون: روز عشق،روز دوست داشتن و روز نامزدها مطرح می شود ،مردم بسیاری را جذب خود کرد و اکنون در نیمۀ سرد بهمن ماه بسیاری،این جشن بین المللی ولنتاین را جشن می گیرند ــــــــــــــــــ

والنتاین مبارک

نظرات 37 + ارسال نظر
گل همیشه بهار سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:13 ق.ظ http://marygold.blogsky.com

وااااااااو سارا جان چه قدر زیاد بووود !‌و قشنگ ... همشو خوندم آخییییییییییی... ولنتاین مبارک عزیز . موفق باشی

...دلتنگ... سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.ayiran.blogfa.com

سلام خوبی سارا؟
شعرهای زیبای نوشتی
خسته نباشی
والنتاین مبارک
موفق باشی

علیرضا سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:43 ب.ظ http://pstohfe.persianblog.com

سلام من هم ولنتاین رو تبریک میگم تا باشه از این روزها موفق باشی و پیروز

علی سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.barakat.blogsky.com/

سلام

۱. گاهی هم زندگی را بمیرانیم تا شب قبر از او بپرسند: چرا همیشه مرده بودی؟

۲.فکر کنم عنوان بخش دوم این باشه بهتره : چه بیچارگی است مردن در اینجا...

۳.
اگه احساسم و کشتی اگه از یاد منو بردی
اگه رفتی بی تفاوت به غریبه سر سپردی
بدون اینو که دل من شده جادوبه طلسمت
یکی هست این ور دنیا که تو یادش مونده اسمت

۴.دوستت ندارم. به غایت زیبا بود.

۵.
وقتی دستام خالی باشه
وقتی باشم عاشق تو
غیر دل چیزی ندارم
که بدونم لایق تو

خوب ۵ بخش بالا مربوط هر کدام مربوط می شه به یه قسمت از پست شما. اما این بخش آخر مربوط می شه به من :

ز هجر یار خود دلخونم امشو
پریشون از غم هجرونم امشو
نشستم دست تنها میکنم حال
خودم لیلی خودم مجنونم امشو

یه دوست چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ق.ظ http://blackroseabadan.blogfa.com

سلام
ممنون که اومدی وبلاگ زیبایی داری و مطالبی زیباتر
امید که همیشه همسفر خوب جاده واژه ها باشی

یه دوست چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:26 ق.ظ http://blackroseabadan.blogfa.com

آپ هستم

*مهتاب* چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:45 ق.ظ http://www.shabe-sard.blogsky.com


"اگر صاحب عطیه پیشگویی باشم و آگاه باشم بر تمام اسرار و بر تمامی دانش‌ها ، اگر ایمانم چنان کامل باشد، تا آنجا که کوهها را جابجا کنم و عشق نداشته باشم، هیچم و اگر تمامی اموالم را میان فقرا تقسیم کنم و اگر بدن خود را به آتش بسپارم، اما عشق نداشته باشم ، هیچ حاصلی بدستم نیست ." « پائولو کوئیلو

دوست خوبم سلام.
ببخش عزیزم که دیر به دیر بهت سر میزنم. ممنونم که به یادم بودی و اومدی پیشم. می دونی که هدف از وبلاگ من طرح مباحثی هست که شاید تکرار باشه اما برای در خاطر موندگار شدن لازمه روش بحث بشه .
عزیزم اومدن تو و دقت و مطالعه ات این هدف و معنا می بخشه .
من بحث جدیدم رو آغاز کردم پیشم بیا و دیدگاهت رو بگو . ما همه برای متعالی شدن قدم بر میداریم بیایم قدمامون و هماهنگ کنیم برا خودمون و دیگران ارزش قائل باشیم . ما همه از یه منبع انرژی می گیریم . اونهم عشـــــــــــق هستش "عشق الهی" .
منتظرتم عزیزم .
در پناه خدا .

HAKAN جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:19 ب.ظ http://WWW.BVAFA.BLOGFA.COM

SALAM.
MAN KE BALE PARVAZAM RA PISHKESHE CHASHMANAT KARDAM.
MIDOONAM DIRE VALI VALANTAIN SHOMA HAM MOBARAK.
SHARMANDEH FONT FARSI NADASHTAM.
AALI BOOD.
SHARMANDEH DIR KARDAM.
BAZAM MONTAZERAM.
BYE TA HI

HAKAN جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:20 ب.ظ

DAR ZEMN:
MAN GEREFTAR SANGINI SOOKOOTI HASTAM KE GOOYA GHABL AZ HAR FARYADI LAZEM AST
........

دزد جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:51 ب.ظ http://madarse.blogfa.com

بلاگ اسکای دیگه چیه؟
بیا بلاگفا خودمون بابا
راستی ولنتاین مبارک
راستی متشکر از اینکه گفتی ولنتاین یعنی چه

جواد شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:15 ق.ظ http://j

جواد شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:16 ق.ظ http://janijani83.persianblog.com

خیلی عالی بود.خصوصا پست شکایت نمیکنم اما....(امون بده)

[ بدون نام ] شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.shabshekan.blogsky.com/

سلام

مثل همیشه عالی می نویسی منم آپم یه سری بزن

آرزومند آرزوهایت

هاکان شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.bvafa.blogfa.com

سلام.
و تو ای نگارنده رفتنم اگر با عکس رفتنم که بر پیکر دله
یارم می کشی او را بیازاری تو را به مرده ترین روز از زنده گانی ام
تبعید و می سوزانم و تو ای یارم بعد از من اگرم دوستتم داری بیادم شاد
باش ودر شادی یادم کن که من با اشک تو می میرم.

ما که باشیم که ازآن خاطر ناز عاطر گذریم...
دوسته خوبم ممنون از لطفت و.....
هر وقت آپ کردم اول به خودت میگم.


چـه آسان بر نگاهــت دل سپــــــردم

بـــه یکـــــباره دلــــــــم را گــــــــم نمودم

مـــیــــــان حـــــــرفـــــهای پـــــوچ مــــــردم

تـــــــو را هــــــر لــــحظــــه در قــــلبم سپردم

چـــــه آســـــــان تــــو مـــرا از یـــــاد بـــــــــردی

نــــگــــاهــــــم را پـــــــــر از انــــــدوه کــــــــردی

بـــه زیـــر ســــایه عشــــقــــت نــشـــســـتم

امـا تــــو عــــاقــــبــــت را انـــــکار کـــــردی

چـــه بیخـــود مـــن تـــلاشی پــوچ کردم

زمیــن قلــب خــود را کــهنه کــردم

چه بیخود دلسپردم به نگاهت

نــدانستم که بیخود پل شکستم
(شعراز دوستم حبیب تقدیم به تو)

موفق باشی.
بای تا های.

هاکان شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام.
بابا شناسنامت خیلی با حاله....
مثه خودمی....
ایوالله....

سام یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ق.ظ

سارا شعرات عالی هستن بهت تبریک میگم
زندگی جدولی ست که جایزه پر کردن خانه های ان مرگ است

هاکان یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:29 ب.ظ http://www.bvafa.blogfa.com

سلام.
همصدای تمامی ترانه های دلتنگی من
تو را به کلبه حقیر وترانه ایی شکسته دعوت میکنم
تا شاید دستانت چشمانت نگاهت وقلمت مرهمی بر این
دل شکسته باشد....
پس تورا چشم در راهم ای همصدا....

مسعود سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:50 ق.ظ http://massoudx12.blogsky.com

سلام

تعطیلات تموم شد .

من اومدم٬ عکس وبت رو هم درست کردم

خواستم راست کلیک رو هم ببندم ولی دیدم که نتونستی چند
روز صبر کنی .

خدانگهدار.

ابراهیم سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:02 ب.ظ http://ajdari.blogfa.com

سلام سارای عزیز-از محبتت ممنون. مطالبت رو خوندم بسیار زییا و دوست داشتنی بود. از قدیم گفتن حرفی که از دل برآید لاجرم بردل نشیند. مطالب شما هم اینجوری بود.خسته نباشید. ضمنا به شما لینک دادم

نیلو نمکدون سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:20 ب.ظ http://niloo-namakdoon.blogfa.com

سلام
خوبی شعر تنهای خودم
----------------------------------


چه شعر قشنگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مرسی که با خبرم کردی

بازم آپ کردی خبر کن

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بای بای

نیلو نمکدون سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:04 ب.ظ http://niloo-namakdoon.blogfa.com

سارای عزیزم سلام
خوبی؟

----------------------------------

شک نکن بد بختانه دخترم.

در مورد مسابقه واقعا دیر کردی چون جواب همونه که گفتی(محمد)

در مورد دین هم گفته بودی که همین که گذاشتن زنده ایم کافیه(این تیکه رو که خوندم حسابی قاطی کردم) یعنی واقعا سهم ما دخترا از زندگی این قدر کمه که تو به زنده بودن راضی هستی؟ حقوق بشر پس چی؟ بدون هر کی که خودشو بشر بدونه حقوق بشر "باید " در موردش اجرا بشه.

در مورد رپ هم که واقعا عشقمه. موسیقی رپ. فلسفه رپ. تیپ رپ. شعر رپ...........واییییییییییییییییییییییییییییییییییی

-------------------------------------------------------------------------

مرسی که به وبلاگم سر زدی. بازم بیا اون طرفا

------------------------------------------------------------------------

راستی اگه عاشقی جارش بزنو. بزار همه بدونن. بزار خودش بفهمه. ولی اگه لیاقت داره. متاسفانه مال من لیاقتشو نداشت.

------------------------------------------------------------------------

راستی آینه ای رو که بات دو رویی کرد بزن بشکنش.

------------------------------------------------------------

فعلا بای عزیزم. دوباره میگم بازم بیا اونطرف ها. آپ کردی خبرم کن.



^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^#######^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^######^^^^^######^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
^^^^^^^^######################^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^##########^^^^^^^^^^^^^^^

مردشبگرد چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:53 ق.ظ http://www.s-m.mihablog.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالی داری آماده تبادل لینک هستم اگه پاش بودی کد لینک باکس رو در ویرایش قالب خود قرار بده و من رو خبر کن بای

ulysses شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:14 ب.ظ http://ulysses.blogfa.com

برایت می نوسیم تا بدانی چاره ای ندارم جز این که روی صندلی روبروی اینه بنشینم و دور بعد سرنوشت را انتظار بکشم.آشنه که مرا نمی فهمد. اینه که تو را نمی شناسد. اینه که با ما بودن غریبه است. اینه فقط تکرار می کند. فقط تکرار می کند تمام آنچه را که می بیند.آینه فقط مرا می بیند!!! ای کاش این آینه هم می شکست!
خیلی خیلی زیباست نوشته هات!
حرف آخر اولین مرحله عشق سکوت است
پاینده باشی

ستاره یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام
حالت خوبه؟ وبلاگ خیلی خیلی خیلی قشنگی داری.احساسات زیبا و دوست داشتنی ما دخترها توش به وضوح دیده میشه... سعی کردم اکثر نوشته هاتو بخونم .آخه حرفات خیلی به حرفای دل من نزدیکه.فقط با این تفاوت که من قادر به نوشتن جملات به این قشنگی و انتقال حسم به دیگران نیستم...اگه اجازه بدید چند تا از نوشته های قشنگتون رو برای دوستانم بفرستم.راستی... یه خواهش دیگه که روم نمیشه بگم.من عاشق آهنگ وبلاگتون هستم.من رو به یاد یه خاطره ی دوست داشتنی و تکرار نشدنی میندازه.خیلی به دنبال آهنگش گشتم اما متاسفانه نتونستم هنوز پیداش کنم.چطور می تونم این آهنگ رو تو کامپیوترم سیو کنم؟ممنون می شم جوابشو بهم بدید.

امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشی.دلت شاد و لبت همیشه خندان... ستاره

مسعود دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:43 ق.ظ

سلام نیستی؟؟؟؟؟؟؟

همین دیگه......

[ بدون نام ] دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:50 ق.ظ http://www.shabshekan.blogsky.com/

سلام
از بازدیدت بسیار ممنونم علت اینکه نتونستید اس ام اس بفرستید مشکل سایت ارائه دهنده این ابزار بود به همین دلیل این لینک رو از وبلاگ حذف کردم
راستی من آپم

...دلتنگ... دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.ayiran.blogfa.com

سلام خوبی
ممنون که سر زدی
خیلی قشنگه
موفق باشی

فرشاد مغرورترین پسر دنیا دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:43 ب.ظ http://FarshadX.Blogfa.com

سلام ... تو پست قبلیم نظر دادی ... منم اومدم ... آخه هنوز نظر های پست جدیدمو نخوندم ... تو پست جدیدم از پسرا هم بد نوشتم ... تقصیر همه است ... خواستی بخونش ... بار ادبی وبلاگت بالاست ... و قشنگ .... همیشه خوش باشی....

فرشاد مغرورترین پسر دنیا دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:44 ب.ظ http://FarshadX.Blogfa.com

آرره ... آینه ها هم دیگه دروغ می گن ... حتی به خودمون که جلوش واستادیم !!

مهران دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.mehranbestmusic.blogfa.com

سلام..
ممنون میشم به این تازه کار سر بزنی رفیق...
منتظرتم....
در ضمن من رفیق هاکان هستم عکس جدیدش تو وبلاگمه...
اون تو رو بهم معرفی کرد..
واقعا کارتون عالیه..
منتظرم..
بای..

کلبه دوست سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.kolbeye-doost.parsiblog.com

دوست عزیزم ..... سلام .

امیدواریم که همیشه بهاری باشید .

وبلاگ و متن های زیبایی را انتخاب کرده اید .

امیدواریم که همیشه بهترین باشید .

ما شما را در کلبه مان لینک می کنیم . ( با اجازه ) .

منتظر حضور گرم شما دوست عزیزمان در کلبه مان هستیم .

( کلبه دوست ) ( سلطان عشق مادر )
www.kolbeye-doost.parsiblog.com

آرزومند آرزوهای سبز شما دوست عزیزمان .

دزد چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:11 ب.ظ http://madarse.blogfa.com

قصد اپ کردن نداری
راستی http://www.bezanzango.blogfa.com
سارا خانوم گل
اگه میشه به این سایت بالا برین و به من که توش کاندید شدم رای بدین
البته لطفا
رفیق شما دزد بدبخت

مسافر جاده های شمال پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ق.ظ http://www.omidloverloyal.blogfa.com

با سلام
وبلاگ زیبایی دارید دوست عزیز
امیدوارم همیشه موفق باشی
به جزیره تنهایی من بیا
با تشکر: امید

کلبه دوست پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:13 ب.ظ http://www.kolbeye-doost.parsiblog.com

خواهر عزیز ..... سارا خانم ..... سلام .

امیدواریم که همیشه بهاری باشید . اما هیچ وقت ابر بهاری نباشید .

با تبادل لینک موافق هستید .

از این که به کلبه مان آمدید و بر روی دیوار کلبه مان از خودتان یک یادگاری به جای گذاشته اید از شما کمال تشکر را داریم .

امیدواریم که همیشه بهترین باشید . لطفا هر وقت آپ کردید ما رو بی خبر نزارید .

.....................................................................

...... امیدواریم که ما هم بیایم با ..... خانه تکانی منازل برای بهار ..... ما هم

خودمان را از نظر ..... روحی . جسمی . ظاهری . باطنی . درونی . و برونی .ذهنی.

فکری... خودمان را هم خانه تکانی کنیم ....... و افکار منفی را از ذهنمان پاک

کنیم .......... و فقط به شدن ها فکر کنیم ....... و بدانیمکه ما خودمان باید زندگی

خود را تغییر دهیم ...... نه دیگران ..... این ما هستیم که سرنوشت و ..... آینده

خود را می سازیم نه دیگران ..... اما بدانید که ..... 5 سال دیگه از راهمی رسد .....

چه به فکرش باشید چه نباشید ..... این شما هستید که با افکار و باورهای خود

زندگی خود را می سازی ..... نه من ..... و نه دیگران .....

.....................................................................

منتظر حضور گرم و دوباره شما دوست عزیزمان در کلبه مان هستیم .

( کلبه دوست ) ( سلطان عشق مادر )

www.kolbeye-doost.parsiblog.com

آرزومند آرزوهای سبز شما خواهر عزیزمان .

نیوشا یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ http://oshkou.blogfa.com

سلام نازنینیم
وب خیلی قشنگی داری اهنگت خیلی ملایمه
بهت تبریک می گم
بهم سر بزن اگه کد اهنک وبلاگت را هم بهم بگی ممنون می شم

سید محمد جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.madar135.blogfa.com

سلام
قشنگه
موفق باشی.

صادق یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.mirhoseyni.blogsky.com

سلام سارای عزیز
از نوشته هات و همچنین طرز فکرت خیلی خوشم اومد. دوست دارم بیشتر با مانیفست فکریت آشنا بشم. ما یه گروهی به نام Number Zeroo ( رقم صفر) داریم که در دوران انتخابات 88 منهل شد ولی من دوباره بچه هارو جمع کردم.
اگه تمایل داشته باشی باهم تبادل نظر میکنیم.
09386992574
www.mirhoseyni.blogsky.com
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد