آدمک ها

و من خسته تراز همیشه از جستجوی خویش آمده ام

آدمک ها

و من خسته تراز همیشه از جستجوی خویش آمده ام

 

 

چه نیروی عظیمی مشغول به کارند در همه شهرها و مناطق کشور ،کاش طرح فقرزدایی هم با این
قدرت انجام میشد!!!کاش به جای هزینه ای که برای نگهداشتن دختری در زندان میشود که تا اخر عمر مار زخمی شود و از دین و اسلام گریزان، یک شب به یتیمی پناه داده میشد تا جنبه دیگر اسلام نشان داده شود.

آیا کسانی که سالهای سال با این طرز فکر بوده اند که باعث شده لباسی اینچنینی بپوشند آیا با یک جلسه در خیابان واقعا ارشاد میشوند؟

آیا با این کارشون جوونها را دین گریزتر از قبل نمیکنند؟ نمیدوونم چقدر در این مورد نظرها رو خوندید ولی اینها باعث شدن هر نامسلمونی راجع به اسلام نظر بده ،اسلامی که میگه : "لا اکراه فی دین "

به خدا اگر اگه رضا شاه از این روش برای برداشتن حجاب استفاده می کرد حتما موفق میشد،چرا باید جوون ما تا یکی را میبنه که حجابش خوبه به جای اینکه بگه به! چه حجابی، چه وقاری، چه متانتی!!فوری بگه اوووه دوباره یه ننه حجاب فضول دیگه!!!!!

آیا با این طرحشون وجهه اونهایی که خودشون برای اعتقادات خودشون حجاب دارند خراب نمیشه؟

و سوال آخری که مدام تووی ذهنم پرسه میرنه اینه که چرا پدر و مادرهای ما تووی اوون شرایط حجابشون را حفظ میکردند و براش انقلاب کردند و ما که بچه های انقلابیم وتوی شرایط اسلامی بزرگ شدیم باید به ضرب پلیس حجاب بگیریم؟این وسط چه اتفاقی افتاده؟؟؟؟؟؟

پ .ن: آهای مردم ایران،ما همه کار کردیم و همه چیز درسته ،فقط میمونه روسریهای خانمها که اگه اینکار را هم بکنیم ایران گلستان میشه!!!!

(از وبلاگ دوست خوبم مصطفی و همشهری عزیزم با وبلاگ(خرمشهر بهشت ویران) ). البته بی اجازه

 

نازنین نگام کن!نگاه تو ممنوعه
تو باید بخندی،اینجا آه تو ممنوعه
حرف دریا رو نزن برکه ی ما مردابه
نرو سمت شهر رویا،راه تو ممنوعه
توی کوچه ها صدای پای تو ممنوعه
هق هق ممتد گریه های تو ممنوعه
نازنین!سکوت تو صداتر از فریاده
باخته هر کس که به قانون قفس تن داده
بذار این نابلدا سکوت رو فریاد بزنن
صدای قدیمی تو تا ابد آزاده
نازنین!خیال پرواز تو قفس ممنوعه
نگاه کن!تو شهر قصه ها نفس ممنوعه
حتی پشت در بسته نمی شه ترانه خوند
میر غضب داد می زنه؛ترانه بس،ممنوعه
تو غروب حنجره،طلوع تو ممنوعه
شب می ترسه از صدات،وقوع خطر ممنوعه
سایه ها آخر خطن،آخه خط خوندنت
خط پایان شبه،شروع تو ممنوعه
نازنین!سکوت تو صداتر از فریاده...

 



 5دلیل برای خوشحال بودن؛
1ــ داشتن دوست خوبی مثل من
2ـــ داشتن دوستی مثل من
3ـــ فقط داشتن من
4ـــداشتن من
5ـــ من


 

نظرات 10 + ارسال نظر
افسانه پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ http://dehkadeyeroya.blogsky.com

سلام سارا جون
ممنون از حضورت
من خودم با این طرح مبارزه با بد حجابی کاملا موافقم.چون دیگه خیلی وضع خراب شده میدونی همین بد حجابی ها چه به روز زندگی مردم میاره؟
امیدوارم مسئولین توی اجرای این طرح موفق بشن.

مصطفی پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ب.ظ http://barma.blogfa.com

سلام سارا خانم
اولا؛ ممنون که مثل همیشه به کلبم سر زدی و شرمندم کردی
ثانیا؛ ممنون که یکی از پستهامو تو وبلاگ قشنگت گذاشتی
اگه تونستی یه ایمیل برام بفرست تا بتونیم خرمشهرو به همه روی خط وب نشون بدیم (همکاری)
با آرزوی بهترین آرزوها برای شما
پیروز باشید

سوتیتر پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ب.ظ http://sotitr.blogfa.com

سلام...از اینکه می بینم بچه های هنرمند و دوست داشتنی خرمشهر توی وب هستن و مینویسن خوشحالم ...امروز خرمشهر بودم کلی عکس گرفتم ... درست یکسال پیش هم ۳ خرداد سفرنامه مصور خرمشهرمو گذاشتم توی وبلاگ اگه دوست داشتی بیا ببین ...بهتون لینک دادم سارا خانوم

سوتیتر پنج‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ http://sotitr.blogfa.com

راستی یادم رفت... آزاد سازی خرمشهر و بهت تبریک میگم خانوم ...براستی خرمشهر آزاد شد اما آباد ...؟!

میلاد جمعه 4 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ق.ظ

سلام
من یه جونم یه جوون از یه شهر که مردمش خون گرم هستند
من از شهری هستم که بهش میگن خرمشهر
خرمشهر از نگاه دیگرون خرم هست
خرمشهر از نگاه شما خرمشهر هست اما از نگاه ما نه
خرمشهر یه روز خرم میشه اون هم روز 3 خرداد هست
یعنی همین امروز
به خرمشهر رسیدن چرا ؟ چون از شبکه های سراسری میخواد پخش بشه
پل رو شستن چرا چون آبرو ریزی نشه
چراغ های سوخته رو عوض کردن چرا .... چون خرمشهر تو این روز باید نورانی باشه
خرمشهر از بیرون خرمشهره
فقط یه اسم
چیکار کردن برای شهدا
چیکار کردن برای جانبازها
چیکار کردن برای اونهایی که تموم دار و ندارشون رو از دست دادن
چیکار کردن برای اونهایی که شبها نون و آب به بچه هاشون میدن
چیکار کردن برای فقر مردم اینجا
خرمشهر و خرمشهر و خرمشهر
از چند روز پیش خرمهر و اسمش غوغا میکرد توی صدا و سیما
اما ......
آه دلم پره
دلم از نداریه مردم بارها و بارها شکسته
به خدا نگاه نکنید به تلویزیون که لب رود کارون رو نشون میده
بیاین توی اطراف و دور تا دور شهر بیاین توی مناطق دیگرش
به خدا خونه هایی هستند که میترسید قدم توش بزارید
نکنه یه وقت سقف نیمه ویرونش روی سرتون ویرون نشه

خستم . به خدا خستم

اصلا بزارید یه جور دیگه شروع کنم

سلام من بچه خرمشهرم
یکی از بهترین و قشنگترین شهر های کشور
من ممنونم از اینکه از شهر من تعریف کردید
همین .


دوست عزیز شاید این مطلب رو پاک کنی و شاید هم به مطالب وبلاگت اضافه کنی
نمیدونم
اما ......
هیچی ما سهمی از دنیا نداریم

موفق باشی و در سایه حق سرافراز
خواستید دوستان جوابهاتون رو برام میل یا پی ام کنید
باعث خوشحالی یک خرمشهری میشید .

یا علی .

علیرضا یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ق.ظ http://zendegijarist...

سلام
من به نوبه ی خودم متاسفم.

http://www.irwomen.net/first.php?id=325
http://www.irwomen.net/first.php?id=326

موفق باشی.

شیما یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ق.ظ http://duet.persianblog.com

مشکلش در همین اسلامشه دیگه

نگار یکشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:24 ب.ظ http://noghrefam.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟.....
وبلاگ عالی داری....بهت تبریک میگم....

علیرضا پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:33 ب.ظ http://pstohfe.persianblog.com

سلام.یه سری به بلاگم بزن بعد مدتها به روز شدم.موفق باشی

ساقی دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:52 ب.ظ http://SAGINAME.BLOGFA.COM

سلام
سارا جان
خسته نباشی وب
خوبی داری
یه سری هم به من بزن
خوب
خواستی لینک کنیم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد