آدمک ها

و من خسته تراز همیشه از جستجوی خویش آمده ام

آدمک ها

و من خسته تراز همیشه از جستجوی خویش آمده ام

من سردم است وانگار هیچوقت گرم نخواهم شد...

 

خدای من ...خدای ترس نیست خدای آتش وجهنم و عذاب هم نیست خدای من به اتاق آخری کوچک وتاریکم سر می زند او تنها کسی است که برایم مانده است .

 مادرم ... تنها موجود دوست داشتنی زندگیم چقدر آروم  و پیر شده است و پدرم قدرش را نمی داند وهیچکس نمی داند ومن نمی توانم گرانترین هدیه را برایش بخرم و نمی توانم حتی خوشحالش کنم .و رنج می کشم از بیهوده تلف کردن روزهایی که مادرم را دارم .

وپدرم ... پدر مرا ببخش بخاطر تمام روزهایی که تو را نفهمیدم وبا تو قهر کردم وسکوت کردم ودوستت نداشتم .پدر تو تکیه گاه محکم زندگی من هستی و از اعتبار تو من با افتخار صحبت می کنم و پولهایت را با غرورخرج می کنم ودر خانه ات راحت زندگی می  کنم .

و من در بهترین دوران زندگیم  جوانی ونشاطم  زیباییم ... چقدرخسته ام خسته  ./.   

   

 

   

 

نمی دونم اختلاف رئیس فعلیم با رئیس سابقم که احترام زیادی هم برایش قائلم چه ربطی به رابطه من با او دارد .اجازه ندادن رفت آمدن منشی هایشان با هم وسوال نکردن هرگونه سوال کاری از همدیگر به هیچ قیمتی .رئیس سابق من آدمی است برای من که حاضرم از کارم اخراج شوم اما درخواست اورا اجابت کنم .در مدت نه چندان طولانی که با رئیس سابقم داشتم بهترین وراحتترین دوران کاری را گذراندم دیرتر از همه می امدم وزودتر از همه میرفتم ودفتر را می بستم و بعداز ظهرم را با دوستانم می گذراندم او بهترین وصمیمی ترین رئیسی است که من در عمرم دیده ام .وحالا توقع رئیس فعلیم این است که من پایم را دفتر رئیس سابقم نگذارم !زمانی که برای رئیس سابقم کار می کردم از انجا که با رئیس فعلیم دوست ورفیق گرمابه وگلستان هم بودند رفت وآمد زیادی داشتند و حالا که دفترهایشان چند قدم از هم فاصله دارد به هم سلام هم نمی کنند حتی سعی می کنند تا امکان دارد با یکدیگر مواجه هم نشوند و همه منشی های اینجا هم اینرا می دانند وچون من یواشکی به دفتر رئیسم سابقم می روم تا مشکل منشی تازه کارش را رفع کنم همکارانم از من می خواهند که نروم و احتیاط کنم چون این دو با هم مشکل دارند .وحالا من مانده ام که اختلاف این دو چه ربطی به من و منشی او دارد؟  


 

قبله کمی متمایل به آن طرف 

 

پیش نمازقبله آمد درست زیر شبستان گل نشست

دربین آن جماعت مغرور شب پرست
 

یک تکه آفتاب نه یک تکه از بهشت...

حالا درست پشت سر من نشسته است
 

این بیت مطلع غزلی عاشقانه نیست

این سومین ردیف نمازی خیالی است
 

گلدسته اذان و من و های های های

الله اکبر و انا فی کل واد ... مست
 

سبحان من یمیت و یحیی و لا اله

الا هو الذی اخذ العهد فی الست
 

یک پرده باز پشت همین بیت می کشیم

(او فکر می کنیم در این پرده مانده است)
 

..................................................
 

سارا سلام...اشهد ان لا اله... تو

با چشمهای سرمه ای...ان لا اله ...مست
 

دل می بری که...حی علی ...های های های

هر جا که هست پرتو روی حبیب هست
 

بالا بلند ! عقد تو را با لبان من

آن شب مگر فرشته ای از آسمان نبست
 

باران جل جل شب خرداد توی پارک

مهرت همان شب..اشهدان..دردلم نشست
 

آن شب کبو .. (کبو).. کبوتری از بامتان پرید

نم نم نما (نما) نماز تو در بغض من شکست

 

سبحان من یمیت و یحیـــــــــــــی و لا اله

الا هو الـــــــــــــذی اخذ العهــــد فی الست
 

سبحان رب هر چه دلم را ز من برید

سبحان رب هر چه دلم را ز من گســــست

 

سبحان ربی الــ... من و سارا .. بحمده

سبحان ربی الــ ... من و سارا دلش شکست
 

سبحان ربی الــ... من و سارا به هم رسیــ...

سبحان تا به کی من و او دست روی دست؟
 

زخمم دوباره وا شد و ایاک نستعین

تا اهدنا الـصـ ... سرای تو راهی نمانده است
 

مغضوب این جماعت پر های و هو شدم

افتادم از بهشــــــــــــت بر این ارتفاع پست

***

یک پرده باز بین من و او کشیده اند

( سارا گمانم آن طرف پرده مانده است)  

 محمد حسین بهرامیان

نظرات 17 + ارسال نظر
منجر به زن چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ق.ظ http://DOZAKHESARD.BLOGFA.COM

چرا سارا ؟
نه جواب خودم و گرفتم ولی من لیلی و فرشته رو ترجیح میدم یا رویا
.در مورد م.ع اختلافشان را خدامون بهتر میدانیم و از انجا که شما بی هیچ چشم داشتی (ارواح عمه ات )در امور خیره ی وقت خود را صرف میکنی بگزار هرکه هر انچه میخواهد چس ناله در دمد.
شعر اول را بنویس از خودت است با اندکی زیاد تصرفففففففففف

منجر به زن پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ق.ظ

کی گفته سارا راست میگی ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من نمیخوامممممممممممممممممممم
وایییییییییییییی زود تند سریع توضیح بده در کامنت خصوصیییییییییییییییییییییییییییییییی

فریده مامانی کامیار جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ب.ظ http://kamyaremaman.blogfa.com/

آپ

علی شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ق.ظ http://ali-yeganeh.blogfa.com/

سلام دوست گرامی

ممنون از حضور شما در وبلاگ بنده

وبلاگ شما هم جالبه

من حتما برای خواندن مطالب بیشتر وبلاگ شما خواهم آمد

g.k3/2 شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ب.ظ http://11155.blogfa.com

سلام چقدر وبلاگتون با کلاسه

خوشحالم کردین تشریف آوردین

همیشه منتظرتونم

HABIB چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ق.ظ http://NASRIN1370.BLOGFA.COM

سلام دوست من
وبلاگ قشنگی داری واقعا
به من هم سربزن
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم خبرم کن

مهتاب جمعه 25 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ب.ظ http://alomahtab.blogfa.com

سلاممممممممممم
عزیزم نمی دونم چرا مطالب وبلاگت برا م باز نمیشن
هیچ کدوم رو نتونستم بخونم
بگو چی کار کنم؟
راستی من اگه بتونم برای اپ خبرت می کنم ولی فکر نکنم بشه چون خیلی سرم شلوغه
مرسی اومدی
فدای تو خوشگل خانوم

تیـــــنا اومددد شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:18 ق.ظ http://www.raykan.blogfa.com


سلام
سلام،سلامی به بلندی آسمان .
به زلال و خلوص چشم ساران
سلامی به لطافت گرمای بهاری
سلامی همچون بوی خوش آشنایی
سلامی بر خواسته از دل و نشسته بر دل

وبلاگ قشنگی داری
موفق باشی

___________________________________________$$$$$$$$$___$$$
_______________________________________$$$$$$$$_____(&)_$$$$
__________________________________$$$$$$$$$$____________$$$$
_______________________________$$$$$$$$$$$$$$$____§§§§_____$
____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$§§§§_§§§_____$
__________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$§§§§§_§____$
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$___§§§__§_$
________________________$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$______§$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_____________________$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$
___________________$$$$$$$$_§$$$$$$$$$§$$$$$$$$_$
_________________$$$$$$$_$$§§§$$$§$$§§$$$$§§$_$$$
________________$$$$$$_§§§$$§§$$§§§$$§§$$§§$_$$$
_______________$$$$$_$§§§$$$$§§§$$$§§§§§$$_$$$$$
______________$$$$$_§§§§§§$$§§§$$§§§§§§§_$$$$$$
_____________$$$$_§§0§§§§|§§§§§§§§§|§§§_$$$$$$$
____________$$$_000§§§00§§§§§000§00§_$$$$$$
____________$$_0000§§0000§§§00§0§_$$$$$$
___________$_0000§§00000§0000_$$$$$$$
________§§_00000§000§0000_$$$$$$$$
______§_00000§0000000_$$$$$$$$$$
______000§00000§_§§§§$$$$$$$$$$$$$_______
___0000§00§_§§§§§§$$$$$$$$__$$$$$$$$§§§§§
_000§0_____§§§§§§$$$$$$$_§000_$$$§§§_
00________§§§§§$$$$$$$_§§00000_$§§§_
__________§§§§$$$$$$$_§§§_’’______§§§__
_________§§§$$$$$$$
________§§$$$$$$$$
________$$$$$$$$$
_______$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$
____$$$$$$$$
___$$$$$$$$
__$$$$$$$$

بهم سر بزن

حسن شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ق.ظ http://www.hasan-ghorbani.persianblog.ir

سلام....ممنونم سر زدی

مهتاب شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ق.ظ http://alomahtab.blogfa.com

سلامممممممممممم
بالاخره تونستم مطالب خوشگلت رو بخونم
عالی بود
عزیزم مرسی از راهنماییت

مهتاب شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ب.ظ http://alomahtab.blogfa.com

آپمممممممممممممممممم

محمد یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.erfane-man.blogfa.com

باشه بعد می گم مرسی اومدی

ویدا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.vidaangel.blogfa.com

مرسی که اومدی..امیدوارم زودتر مشکل رئیس ها حل شه

ازیتا یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ب.ظ http://DOZAKHESARD.BLOGFA.COM

چرا عجب با تعجب ! قوربانت برم خوشکله خاله

shahrzad یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.shahrzadd73.blogfa.com

(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)

………………..★
…………………*………………...
☆...…………**…………..☆
..**……….*….*……..**آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

….*..*…..*…..*….*..*
……*…..*……….*.....*
……************……….
……..*..lovel…*
…..*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*…………….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
………………*..lovelo
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

ازیتا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ق.ظ

دم مبارک گرم (دمت گرم)
خودمان نیز به این نکته پی بردیم اما دریغ که ایشان را نمیشود به این امید بودستی که از خر مبارک ژایین امدستی چرا که دو بام دو هواست مخزشان با اینهمه امید ان میرودکه خرشیطان سراغ وی را نگیرد

امی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام سارا
یه کوچولوشوخوندم خیلی باحال بود
منمممممممممممممممممم میییییییییییییییخوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد