آدمک ها

و من خسته تراز همیشه از جستجوی خویش آمده ام

آدمک ها

و من خسته تراز همیشه از جستجوی خویش آمده ام

سخت گذشت اما گذشت با گذشت من

 

گفت بخیر گذشت گفتم مگه ازین بدترم می شد گفت آره از این بدترهم می شد.

 سخت گذشت اما گذشت با گذشت من با نادیده گرفتن حرفهایی که حقم نبود

 سخت گذشت اما گذشتم از او گذشتم از خودم بخاطر خودم نه هیچکس دیگر

 و نوروز چقدر برایم تلخ بود ومن چقدر سیاه شده بودم در ساعت تحویل سال نو وتخت تنها شاهد تنهایی ام بود .

 

 

من عیسی نامی میشناسم ده بیمار را در یک روز شفا داد و تنها یکی سپاسش گفت.
من خدایی می شناسم ابر رحمتش به عمر زمین و زمان باریده‌، یکی سپاسش می گوید و هزاران نفر کفر می گویند.
پس چرا می پنداری بهتر از آنچه عیسی و خدای عیسی را سپاس گفتند از تو برای مهربانیت قدردانی می کنند؟

پس از ناسپاسی‌شان نرنج، اما برای شادی دلشان بکوش؛ که با مهربانی روح تو آرام می گیرد.‌ تو با مهرت بال و پر می گیری.‌ خوبی دلیل جاودانگی تو خواهد شد.

 

 


پ.ن:

خداوندا توتنهایی  ، منم تنها

 

تو یکتایی و بی همتا   ،      ولیکن من نه یکتایم    ، نه بی همتا

 

                                                                             فقط تنهای تنهایم

 

                                                                                فقط تنهای  تنهایم