آدمک ها

و من خسته تراز همیشه از جستجوی خویش آمده ام

آدمک ها

و من خسته تراز همیشه از جستجوی خویش آمده ام

بگو سیب

 

 لبخند تو را 

 چند صباحی ست ندیدم 

ای خانه ات آباد 

 بگو سیب ! 

 

 

برای آمی وبلاگ ساختم که بنویسه و دارم یادش می دم بعدا بهش سر بزنید آخه هنوز آپدیت نکرده .مطمئنم که خوندنی می شه. 

راستی از قالب وبلاگ جدیدم خوشتون میاد؟ اخه قالب قبلیم که خیلی هم دوسش داشتم یه مشکلاتی داشت. 

آهنگی رو تو وبلاگم گذاشتم از شاهکار بینش پژوه با صدای فوق العاده ش و متن آهنگ هم زیر براتون نوشتم خدا کنه خوشتون بیاد  ..

 

کنارم بخواب و به دورم بتاب و
از این لب بنوش
چو تشنه که آبو
گل آتشی تو
حرارت منم من
که دیوانه ی بی قرارت منم من
خدا دوست دارد لبی که ببوسد
نه آن لب که از ترس دوزخ بپوسد
خدا دوست دارد من و تو بخندیم
نه در جاهلیت بپوسیم بگندیم

بخواب آرام
پیش من
لبت را بر لبم بگذار
مرا لمسم و کن و دل را
به این عاشق ترین بسپار
بخواب آرام پیش من
منی که بی تو میمیرم
لبت را بر لبم بگذار
که جان تازه میگیرم     

 

 

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

   وبلاگ دوست عزیزم امی