آدمک ها

و من خسته تراز همیشه از جستجوی خویش آمده ام

آدمک ها

و من خسته تراز همیشه از جستجوی خویش آمده ام

ما به هم نمیرسیم...آخر بازی همینه

 

سلام؛

حال من خوب است،ملالی نیست جزگمشدن گاه به گاهِ خیالی دورکه مردم به آن شادمانی بی سبب می گویند.

با این همه اگر عمری باقی بود،طوری از کنار زندگی می گذرم که نه زانوی آهوی بی جفت بلرزد ونه این دل نا ماندگار بی درمان!

تا یادم نرفته است بنویسم؛حوالی خوابهای ما سال پُربارانی بود.می دانم همیشه حیات آنجا ُپر از هوای تازۀ باز نیامدن است...

اما تو لااقل،حتی هر وهله،گاهی،هرازگاهی بین انعکاس تبسم و رویا،شبیه شمایل شقایق باش!

راستی خبرت بدهم...خواب دیده ام خانه ای خریده ام...بی پرده،بی پنجره،بی در،بی دیوار...هِی بخند!

بی پرده بگویمت،چیزی نمانده است،من بیست ساله خواهم شد.فردا را به فال نیک خواهم گرفت.دارد همین لحظه یک فوج کبوتر سپید،

از فراز کوچۀ ما می گذرد.باد بوی نامهای کسان من می دهد.یادت می آید رفته بودی خبر از آرامش آسمان بیاوری!؟

نامه ام باید کوتاه باشد

ساده باشد

بی حرفی از ابهام وآینه،از نو برایت می نویسم:

حال من خوب است اما تو باور مکُن...!


پسرکی در کلاس درس دو خط موازی روی کاغذ کشید. آن وقت دو خط موازی چشمشان به هم افتاد و در همان یک نگاه قلبشان تپید و مهر یکدیگر را در سینه جای دادند. خط اولی نگاهی پُر معنا به خط دومی کرد و گفت؛ما می توانیم زندگی خوبی داشته باشیم...خط دومی از هیجان لرزید.خط اولی؛و خانه ای داشته باشیم در یک صفحۀ دنج کاغذ...من روزها کار میکنم،می توانم خط کنار یک جادۀ متروک شوم،یا خط کنار یک نردبان. خط دومی گفت؛من هم می توانم خط کنار یک گلدان چهار گوش شوم، یا خط کنار یک نیمکت خالی در یک پارک کوچک و خلوت!

«چه شغل شاعرانه ای !»

در همین لحظه معلم فریاد زد:

دو خط موازی هیچ وقت به هم نمی رسند .

و بچه ها تکرار کردند...!

من و تو مثل دو تا خط موازی می مونیم ،که توی دفتر مشق اسیر شدیم

نرسیدیم به هم و آخر سر،تو همون دفتر کهنه پیر شدیم

با هم و کنار هم روزا گذشت ،دستای من نرسید به دست تو

می دونم که ما به هم نمی رسیم ،مگه با شکست من،شکست تو

اگه من بشکنم و تو بی خیال ،بگذری از من و تنهام بذاری

اگه با تموم این خاطره ها،تو همین دفتر مشق جام بذاری

بعد اون نه دیگه من ماله منه،نه تو تکیه گاه این شکسته ای

بیا عاشق بمونیم کنار هم،نگو از این نرسید ن خسته ای

ما به هم نمی رسیم،آخر بازی همینه

آخرعشق دو تا خط موازی همینه!


به من بگو چه کسی را دوست می داری؟ و من به تو خواهم گفت که چه کسی هستی.!


من از زمانی که قلب خود را گم کرده است،می ترسم.

من از تصور بیهودگی این همه دست

و از تجسم بیگانگی اینهمه صورت می ترسم

من،مثل دانش آموزی

که درس هندسه اش را دیوانه وار دوست می دارد

تنها هستم .

نظرات 12 + ارسال نظر
کیمیانت شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ق.ظ http://kimiyanet.blogfa.com

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن ! با یکبار امتحان ، همیشه کیمیانت را انتخاب میکنید.
لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، با پشتیبانی 24 ساعته و امکان فعال سازی VPN را تجربه کنید. با سرویس VPN برای همیشه از شر فیلتر راحت شوید.

نارنج شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:19 ق.ظ http://naranj.blogsky.com

سلم چه مطالب قشنگی با اجازه سیوشون کردم تا سر فرصت بخونم

مجید شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:11 ق.ظ http://majid3da.blogfa.com

yadam bashe ke yadet bashe ke yadam biyari ke yadet bedam ke yad begiri yadam biyari ke hamishe ba yadetam va yadet hichvaght az yadam nemire

ْضمنا شما هم خیلی مهربونیددددددددددددددد
مجید جون

.........عطرعشق....... شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.sajadir.blogfa.com

سلام خیلی خوشحال شد که امدی شعر جالبی در پایان متنت نوشته بودی موفق باشی و به امید دیدار

____________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
______________* ____________________

¤! این دفعه نه نمیگم !¤ شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام سارا جان

مثل همه ی متن هات ریبا بود

راستی تولد خوب بود ؟!(چشمک)
---------------------------------------------------------------------
چشم من است اینکه در او خیره مانده ای
لیلی که بود؟قصه چشم سیاه چیست؟
در فکر این مباش که چشمان من چرا
چون چشمهای وحشی لیلی سیاه نیست

خودم یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:09 ق.ظ http://zendegiyeporgham.persianblog.com

عشق خطهای موازی رو بهم میرسونه. البته اگه عشق واقعی وجود داشته باشه.

مجیدجون یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:27 ب.ظ http://majid3da.blogfa.com

مانده نگاهم به دل پنجره
تر شده از هجرت تو خاطره
کوچه پر از حسرت پروانگیست
خانه تهی از نفس زندگیست
بی تو دلم نیمه شبی سوی دشت
پر زد و اواره شد و برنگشت
لذت بیداری یلدا توی
تازه ترین رنگ تمنا توی

شبشکن سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:35 ق.ظ http://www.shabshekan.blogsky.com/

سلام
خیلی با معنا و زیبا می نویسی امیدوارم همیشه موفق باشی
از این که سر زدی خیلی ممنون

امیر سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:54 ب.ظ http://pws.blogsky.com

خاطرات روزانه...

کوزه بودش آب می نامد بدست....آب چون یافت خود کوزه شکست.

خوب نوشتی...

رضا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:34 ق.ظ http://tak-gole-ghalbam.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااااام


یه سلام داغ تو هوای سرد زمستون به دوست عزیزم

خیلی می چسبه نه؟

دوست گلم یه وب ساده و صمیمی همین نزدیکیاس .

خوشحال میشم یه سره کوچیک بهم بزنی.

دلت گرم . لبت خندون.




هدیه(خاکستر نشین شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:18 ق.ظ http://www.truelove64.blogfa.com

سلام
سارا جان خوبی ؟
ممنونم که به یادم بودی و به وبلاگم سر زدی راستشو بخوای نا امید شده بودم ولی وقتی کامنت تو رو دیدم خوشحال شدم همینقدر که به یادم بودی ومنو قابل دونستی و به کامنت من تو وب خودت توجه کردی ممنوم دوست عزیز از بابات اون درخواستم اگه کاری نمیتونید بکنید زیاد ناراحت نیستم مشکلی نیست به هر حال یک روزی میتونم این کارو انجام بدم من دیدم تو تو وبلاگت موزیک قرار دادی گفتم حتما میتونید کمک کنید
به هر حال ممنونم سارا جان
راستی خوشحالم که تو هم به آهنگهای مرجان علاقه مندی عزیز
بازم به وب حقیرانه من سر بزن
من آپم اگه دوست داشتی سر بزن
طبق معمول اینم امضا ء من
موفقت شما موفقیت دختر خاکستر نشین است و بس....(گل) )
________________________________________________________
[[خاکستر نشین..خاکستر نشین..خاکستر نشین..خاکستر نشین..خاکستر نشین]]
________________________________________________________
اهل هزارویک شبم
از ته قصه ها میام.
از شهر بی صدا میام

فاطمه سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام سارا جون خیلی خیلی خیلی وبلاگت عالیه من هر روز با bf تو وبلاگت میایم خیلی لذت میبریم ممنون خوشگلم از طرف خودمو محمدبای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد