آدمک ها

و من خسته تراز همیشه از جستجوی خویش آمده ام

آدمک ها

و من خسته تراز همیشه از جستجوی خویش آمده ام

و این است زندگی من در این کشاکش...

 

چه بسیار دلهایی که می پرستند و نیکی می ورزند و پرستش و تقوی ونیکی نیز در آنها،زشت و آلوده و پلید است

و چه دلهایی که عشق می ورزند و گناه می کنند و خطا و هوس و گناه ،وخطا و هوس نیز درآنها،زیبا وپاک وزلال است .

 

سلام؛جالبه بدونید زنان و مردان در اینترنت هم با هم تفاهم ندارند...سلیقه ها و علاقه های اینترنتی زنان و مردان با یکدیگر متفاوت است.به طور مثال یک وب سایت ممکن است از دید زنان بسیار جذاب واز نظر مردان کاملا" غیرجذاب باشد.مردان به وب سایتهایی که در طراحی آن از رنگهای کمتری استفاده شده و بیشتر از خطوط مستقیم به جای خطوط منحنی بهره گرفته شده،بیشتر جذب می شوندو ترجیح می دهند ادبیات مورد استفاده در متن اینترنتی،رسمی و یا کارشناسانه باشد...این در حالی است که اغلب زنان وب سایتهای رنگارنگ با خطوط و اشکال منحنی را بیشتر می پسندند و ترجیح می دهند ادبیات مورد استفاده در متن آن غیر رسمی و ساده باشد.«به علاوه مردان و زنان بیشتر به وب سایتهایی علاقه مند هستند که هم جنس خودشان آن را طراحی کرده باشد»ـــــــــ

اگه ما اینو باور کنیم و بپذیریم که با جنس مخالفمون تفاوت داریم و خواسته هامون از هم جداست شایدبتونیم بیشتر همو درک کنیم واین اختلافات باعث جداییمون نشه!


جایی خوندم که زنان و مردان هرکدوم دارای یه ظرف، به نام ظرف عشق هستند.زن، یه ظرف خیلی بزرگ داره او همیشه پای ظرفش می شینه تا این ظرف رو پر کنه،و تمام فکر او پرکردن ظرفه،مرد باید هر روز این ظرف رو پر کنه و مهمتر اینکه این ظرف هیچ وقت پر نمی شه و همیشه کمی از ظرف خالی می مونه..در صورتی که مردان دارای ظرفهای کوچک زیادی هستند ،وقتی مرد خیالش از بابت پر شدن ظرف عشقش آسوده شد اونو رها می کنه تا به پر کردن باقی ظرفهاش بپردازه.از این رو زن فکر میکنه که بهتره کمی از این ظرف رو خالی نگه داره تا مرد همیشه به او احتیاج داشته باشه،مرد هم گمان میکنه که زن توانایی پر کردن ظرف کوچک عشقش رو نداره، پس دنبال کسی می گرده که بتونه ظرفش رو پر کنه،زن باید بدونه که مرد برای اینکه او توانسته بهترین ظرفش رو پر کنه همیشه از او ممنون خواهدبود!


با هم به سراغ مرگ رفتن وحشتناک نیست با هم مردن سخت نیست اگر بگویم لذت بخش هم هست باور نمی کنند،با هم رنج بردن تلخ نیست که اگر بگویم شیرین هم هست باور نمی کنند...همۀ بدیها ،تلخی ها سختی ها و بی طاقتی ها و وحشت ها همه از تنهایی است از مجهول ماندن است، جدا مردن است...ومن درون خود تنها نیستم با اندیشۀ تو...این بود که از هر دستی که حتی به مهر می کوشید تا مرا از اندرون در آورد بیزار بودم و از هر که مرا رها می کرد و به خود وامی گذاشت ممنون...چنان با تو زندگی میکنم مثل این است که سالها و قرنها با هم زندگی می کرده ایم و با هم در یک کوچه گذر داشته ایم و با هم کودکی را گذرانده ایم و در یک خانه بزرگ شده ایم...با مردم در می آمیزم، با زبانشان حرف می زنم،می گویم ،می شنو م،در مراسم شان شرکت میکنم و رفتارم رفتار آنهاست و زندگیم را به مقتضای جامعه ساز میکنم...ولی تا تنهایی با این آدمکها سخت می شود بی درنگ خود را به اتاقم می رسانم و در آنجا با تصویر تو و به زبان خودمان حرف می زنم.با توغم و تنهایی و دوری و وحشت و سکوت را در اتاق خود فراموش میکنم و نیرو می گیرم و باز بیرون می آیم و زندگی را از سر می گیرم...!

«و این است زندگی من در این کشاکش»


تا کنون همه رنج تحمل دیگران را داشتم

و اکنون

تحمل خودم

رنج آور تر شده است.

نظرات 20 + ارسال نظر
مهرداد یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:47 ق.ظ http://lone-lover-boy.persianblog.com

سلام سارا جانننننننننننننن... یه هورااااااااااااااا چون اول شدم ... بعدش من ام ممنون ام که بهم سرمیزنی دوست عزیزم ... موفق باشی ... قربانت مهرداد...

اندی یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:24 ب.ظ http://hamishe-tanha-ashegh.persianblog.com/

مرسی که بهم سر زدی

یه آشنای غریب چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:42 ق.ظ

سلام . نمی دونم چرا هر وقت وبلاگتو می بینم وقتی صدای آهنگش به گوشم میرسه یه جورایی دلم میگیره . شاید به خاطر اینه که یه جورایی قصش قصه زندگیه خودمه هر وقت این دلم میگیره این آهنگو گوش میکنم تا یادم بمونه که چی در انتظارمه و دیگه دلتنگی نکنم. کاش همه قدر خودشون و زندگیشونو می دونستن.
زندگی من بسان شیشه بخار گرفته ایست در فصل خزان که به بهارش امیدی نیست. با خود به بهار می اندیشم. به پرواز پروانه ها . به شرشر آبشارها به صدای بچگکانی که در هیاهوی باد بهاری بازی می کنند به قطره های شبنم بر برگ گلبرگ های بهاری به ابر آسمان به دل تنگ به قطره های اشک بر گونه های دل عاشق . به جدایی به تنهایی به زندگی .... و به مرگ.
امیدوارم که بهار زندگانیتان هماره برقرار باد.
و امیدوارم که شما دوست گرامی در زندگیتون موفق باشین و به اون چیزی که از ته دل می خواید برسید و در یک کلام امیدوارم که از جوانیتان لذت ببرید.
شاید ... نمی تونم دیگه بیشتر از این وراجی کنم.
امیدوارم که موفق باشی.
فراوشم نکن .....

علی چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:00 ق.ظ http://barakat.blogsky.com/

سلام

این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست
این چه شمعی ست که جانهاهمه پروانه ی اوست
عرض تسلیت دارم و التماس دعا

۱. تیکه اول پست که واقعا طوفانه
۲. قبول دارم باید همدیگر رو بیشتر درک کنیم
۳. امون از ظرف عشقی که کاملا خالیه (عین ظرف من)
۴. تنها اومدیم تنها می ریم (در ضمن حیف می یاد این جمله ی بی ربط و زیبا رو ننویسم : ما دنیا رو کرایه نکردیم، وقتش برسه می ریم.)
۵.
رفتی و آدمک ها رو جا گذاشتی
قانون جنگل و زیر پا گذاشتی
این جا قهرن سینه ها با مهربونی
تو تو جنگل نمی تونستی بمونی

* فکر کنم این عکس بالای وبلاگتون مشکل داره چون من تا حالا ندیدمش

* من حداقل ها رو دارم. می دونم که :
<همه سایتهایی که باز میکنی تو اینتر اکست،ذخیره میشه که سر فرصت بخونی>
ولی برای من که می خوام در جا نظر بدم این کار خسته کننده است. (نمی صرفه دی سی کنم بعد دوباره وصل شم D:)

علیرضا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:57 ب.ظ http://pstohfe.persianblog.com

سلام ممنونم که به وب من سر زدید باید بگم که مطالب خوب بودن با اینکه هموز همه را نخووندم اما تا آنجایی که خووندم خوب بوده من به روز هستم درضمن خوشحال میشم که تبادل لینک داشته باشیم لطفا نظرتون را در کامنتی که برام میزارید بنویسید ممنونم.

محمد پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.mahe-mehraboonam.blogfa.com

سلام
خوبی عزیز
مرسی منت گذاشتی و آمدی چند خطی نوشتی......
حرفایی که زدی همش روئ می زاریم به پای تعریف و قولوو..

محمد پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.mahe-mehraboonam.blogfa.com

سلام، حال من خوب نیست، اما همیشه برای سلامتی شما شمع روشن می‌کنم.
شتابم در نوشتن، جبران همه ننوشتن هاست. مثل گرگ گرسنه شده ام. تمام واژه های مغزی را بلعیدم، اما هنوز گرسنه ام. تو واژه نداری؟!
دلم بی قرار واژه های ناب است. دوست دارم بلغورشان کنم. همان کاری که تو همیشه می خواستی. نه!! هیچ کس را پیدا نمی کنم که حرفهای قشنگ بزند.
می دانی این روزها سرودن و نوشتن دیگر ساده نیست. دیگر مثل گذشته نمی شود واژه ها را دنبال هم قطار کرد و از شوق آمدنت گفتن سخت شده است...
فقط تن ها منتظر یک دل است، ساکت!
راستی فکرش را بکن: اگر آدمها فقط می نوشتند و کسی خواندن بلد نبود چه می شد؟! واژه های بیچاره چه بی استفاده می ماندند. اصلا مجالی برای خودنمایی نبود...

مرسی
یا علی

حسین... پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:26 ب.ظ http://mhrsh.blogfa.com

سلام خانم
امیدوارم حالتون خوب باشه...
خیلی ممنون از اینکه اومدین و چند خطی نوشتید
امیدوارم به حرمت همین روزهای عزیز دل شما مثه شمع شام غریب پاک و زلال باشه...اما غصه های شما به اندازه شام غریب کوتاه باشه
موفق باشید
یا علی...

هاکان جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:36 ق.ظ http://www.bvafa.blogfa.com

سلام.
ممنون از نظرت.
آره عکس خودمه ولی...
ولی آدمه خوشتیپ(شما) همه رو خوشتیپ میبینه.
کارت عالیه.
ممنون میشم آپ کردی خبرم کنی.
موفق باشی.
منتظرم.
بای تا های.....

mohammed جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:19 ق.ظ http://ayiran.blogfa.com

سلام خوبی
وبلاگ قشنگی داری خسته نباشی
یه سوالی هم ازدت دارم که اگه میشه تو ادیم اف بزاری ممنون میشم
live_rn
موفق باشی

امین جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:44 ب.ظ http://webd3.blogsky.com

سلام سارا جان مرسی از اینکه به من سر زدی خیلی خوشحالم کردی راستی می تونی واسه ی من یک کاری کنی؟

یه آگهی استخدام دارم اگه ممکنه بزار تو وبلاگت تا افراد بیشتر بتونن استفاده کنن!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آگهی استخدام گرافیست

برای دریافت فرم استخدام به لینک زیر مراجعه کنید

http://domain.webadvert.biz/empl.asp

و توجه کنید فقط ساکنان مشهد فرم استخدام رو پر کنند

باتشکر

امین شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:30 ق.ظ http://amin5552.blogfa.com

خداوند روزهای من چون شعله های آتش زبانه کشیدند و خاموش شدند...ولی من در روشنایی آن ها !چهره تورا دیدم!تو مرا شعری چند آموختی که از ما به یادگار خواهد ماند سلام دوست من ..زیبا بود و دلنشین منم آپ کردم منتظر حضور گرم شما....تا بعد
......................
در ضمن شعر لوگوت هم از مرجان بود /زیبا هم بود!

تنها شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.ebad.blogsky.com

سلام جالب بود اینکه زنا با مردا تو اینترنت هم فرق نمی کنند

هومن شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:58 ب.ظ http://www.mohtadan.blogfa.com

سلام وبلاگ عالیه و خیلی هم قشنگه و مطالبش هم زیباست

و امید وارم هر جا هستی موفق و شاداب باشی

خدا نگهدار

غریبه یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ق.ظ

درد تحمل دیگران یکیست، درد تحمل خود هزار تا! بر روی همه می توان چشم بست و ندید اما با خود چه کنم؟ با درد خود چه کنم؟ غصه من بودنم است..................

مایکل دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:17 ق.ظ http://blackboys3.bolgfa.com

سلام
وبلاگ بسیار جالبی بود خوشم امد ایول توپ بود
به ما هم سر بزن
خوشحال میشیم
بای
میوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

کلاغ سیاه دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:35 ق.ظ http://from-here2sky.persianblog.com

من دوس دارم بدون آدما بمیرم. تنها مردن هم سخت نیست.

عاشق ایران جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ق.ظ http://ayiran.blogfa.com/

منتظرتونم

بهنام کبیری پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.arcland.blogfa.com

دوست عزیز سلام
وبلاگ جالبی دارین و مطالب خوبی هم توش هست
از همه جالبتر برای من این بود که چه ترفندی بکار گرفتین که نمیشه تو وب شما راست کلیک کرد؟؟؟؟؟؟

راستش من تو وبم مطالب طنز زیاد دارم که نمیخوام کسی اونارو کژی کنه
اکه بهم بگین چجوری اینکارو کردین یه دنیا ممنون میشم

به وبم سر بزنید و نظرتون رو اونجا بذارید

وروجک یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.paryokhomo.blogfa.com

خدا هواشو داشته باش دوستش دارمخوشحال میشم بهم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد